Уважаеми клиенти и партньори,
Напомняме ви, че имате възможност да изберете да получавате електронна фактура вместо хартиен вариант. За целта е нужно да попълните декларация за отказ, която можете да изтеглите от долния бутон.
Попълнената декларация можете да изпратите по пощата, с куриер или да я сканирате и изпратите по имейл. Декларации за отказ от хартиена фактура може да се подават и в най-близката до вас база на Мегатрон.
По пощата / с куриер: Мегатрон ЕАД, 1517 - София, ул. „Източна тангента“ 127
По имейл: office@megatron.bg
На място в наша база / магазин
Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиения носител. Издаването и изпращането ѝ се осъществява с помощта на професионалистите в тази сфера – Борика, чрез специализирания софтуер E-faktura, който гарантира достоверността и не позволява манипулиране на съдържанието. Като канал за пренос на данните се използва SSL връзка между сървъра на Мегатрон и браузера на клиента, която гарантира защитеност на комуникацията.
Известието за електронна фактура се изпраща на посочени от клиента до 2 броя e-mail адреси. В текста на всяко получено по e-mail известие е посочен линк за достъп до индивидуален профил в системата, защитен с парола. След като влезе в системата, потребителят може да прегледа и съответно да придвижи плащане по фактурата, а Мегатрон получава потвърждение за получаването ѝ.
Допълнително удобство дава и възможността за плащане на задълженията по фактури чрез електронно банкиране през една от банките партньори в платформата E-faktura.
Изберете електронна фактура още днес и улеснете ежедневието си!